неділю, 24 січня 2010 р.

Вбивці часу

Чим не наскальні малюнки?

Після появи інтернету мабуть самою більшою подією була поява соціальних мереж або web 2.0)) Тепер кожен ресурс старається таким стати. І це дає результат. Люди починають колективно (стадно) мислити
Буває задумуєшся, а що ж робили наші давні і не дуже пращури? Як вони проводили свій час? І що краще було тоді чи є тепер? Коли на технологічному рівні люди стають стадом, племенем залежним від колективного розуму, втрачається індивідуальність, хоча більшість старається її виразити...
А стадом легше управляти, отже висновок веб 2.0 призводить до створення з людей стада повністю залежного від массовості і голови племені
А чи спостерігали скільки часу забирає сидіння в соціальних мережах?

п.с. ...все найкраще попереду



1 коментар:

  1. ... ну .. ем.. сижу я в контактах )) часу забирає багато )) але він у мене є - поки що. От лиш я не відчуваю себе стадом. У мене нема 300 друзів і я не розсилаю картинки всім контактам. І завдяки цьому соціальному проекту я опинився тут. Еволюція, мля... Це як харчування. Голодний не перебирає. Ситий смакує. Пошук створює попит. Попит створює пропозицію. Згодом еміграція соціальних користувачів. Погодься блогери на твіттері не з неба прилетіли ;)

    ВідповістиВидалити