понеділок, 1 лютого 2010 р.

Креативна сумочка від Тимошенко



Тимошенко зніме косу?
Таємницю розкрила особистий перукар прем'єра.
Особистий перукар прем'єр-міністра Олена Сєдих почала працювати над новим образом Тимошенко, повідомляє персональний сайт Тимошенко.
"Юлія Тимошенко - відомий всьому світу політик, і ніякої радикалізм у зміні способу неприпустимий. Тим більше коса - це дуже сильна і харизматичний атрибут. Не дарма ж саме Юлина коса за останні кілька років тріумфально "обійшла" всі подіуми світу, від Лондона до Сіднея: з такою зачіскою виходили багато знаменитостей, наприклад, модель Наомі Кемпбелл, співачка Кайлі Міноуг ... Втім, навіть те, що здається кращим, звичайно ж, іноді доводиться міняти. Скажу вам по секрету, що ми вже почали обговорювати можливі зміни і працювати над новим образом", - зізналася Олена Сєдих в інтерв'ю газеті" Факти і коментарі ".
У той же час, перукар підкреслила, що перехід до нового образу буде дуже плавним."Без коротких стрижок і темного волосся. Це буде, я б сказала, еволюція, а не революція образу ", - додала вона.
Олена Седих повідомила, що зустрічається з Юлією Тимошенко не частіше разу на місяць, щоб підкоригувати зачіску. "Все інше вона робить сама. Іноді навіть може перестаратися. Буває, наприклад, приїхавши, я застаю її то з пензликом, то з ножицями. Кажу:" Юлія Володимирівна, ви скоро все самі будете робити, і я вам не знадоблюся ". Вона - дуже самостійна людина ", - пояснила перукар.

Перукар додала, що іноді, поки вона займається зачіскою прем'єр-міністра, Юлія Тимошенко, засинає. "Трапляється, що, поки я працюю, Юлія Володимирівна просто засинає в кріслі", - уточнила Олена Сєдих.
Відповідаючи на питання: "Виходить, ви робите зачіску їй практично під наркозом?", Перукар сказала: "Та ні. Вона, звичайно, каже, якщо про щось запитувати. Але мені іноді стає її так шкода ... Можливо, тільки я помічаю її страшну, нелюдську втому. І хочеться, щоб вона просто відпочила. Для мене до цих пір таємниця, звідки вона бере стільки сил, терпіння і енергії ".


джерело shurl.ru/gil



Немає коментарів:

Дописати коментар