четвер, 4 лютого 2010 р.

Хаусизми



Для тих хто не в темі хаусизми нове поняття, яке виникло разом з серіалом Доктор Хаус, не люблю називати його Хатою, смішно звучить;). хаусизми дослівно - це глибокофілософські цитати з серіалу з елементами іронії, гумору і т.д. (с)
Читайте і насолоджуйтесь:

З попередніх серій зібрано в мережі:

Хаус: "Я занадто гарний щоб займатися паперами"

Хаус до пацієнтів: "Більшість з вас може вилікувати навіть мавпа"

Хаус: - Я хочу назад мій старий килим! Кадді: - На ньому була кров. Хаус: - Так, моя кров. І це зробило килим частиною мене. Я хочу його назад. Я хочу, щоб мене поховали разом з ним.

— Це все ще не легально робити розтин на живій людині? — Ти що, під кайфом? —Сьогоднi вівторок; я чистий! — Сьогодні середа. © Хауз і Кадді

Кемерон - Аварія не спричинила кровотечу Хаус - Так, кровотеча спричинила аварію, кров потрапила на дорогу, стало слизько

Кадді: "Він мені подобається, і я хочу сексу, мені що табличку на груди повісити"

Хаус: Не хвилюйся, Форман, я нікому не скажу, що ти прийняв це рішення, тому що боїшся підставити свій зад. (Виходить за двері і кричить) - Вілсон! Знаєш, що утнув Форман?

Вілсон: Безумством було б те, що Хаус зробив би раніше: підмінив би лубрикант на супер-клей.

-Хаусе, у Вас є серветка? Хаус: Ні, зате є рукав. Аж два.

Вілсон: А де повія? Хаус: Її тут не було. Вілсон: Ти сказав, що даси знак, якщо будеш займатися сексом! Хаус: Я ж не казав, що мені для цього потрібна інша людина...

Форман: Треба випередити хворобу, а не чекати, доки вона проявиться. Вілсон (Форману): Хаус! Ти засмаг?

Я не сумний. Я складний. Дівчатам це подобається.

З останньої серії "Муки совести" мені сподобалась така фраза:

І навіщо ви хочете її бачити?
Мене жавжди манили психопати. Високим культурним рівнем, сімейними цінностями. Чи я спутав з євреями?

Cкажу коротко: проблема на моя, а твоя!

Діалог Чейза і Хауса
-Даю їй день максимум два
-Супер будеш у нас годинник. А решта буде лікарями

1 коментар: